Anunciem els 10 projectes finalistes del Premi IMPULSA CULTURA

17/09/2021

Després de superar la segona fase de les Jornades IMPULSA, volem felicitar els 10 projectes finalistes que passen a les següents fases del Programa IMPULSA CULTURA i que tindran l’oportunitat de presentar el seus projectes en el marc de la gala del VI Premi IMPULSA CULTURA, el pròxim 21 d’octubre, davant dels membres del Patronat i del Consell de Mecenatge de la Fundació, de representants de les institucions públiques i del teixit empresarial del país.

Molt contents també d’haver conegut i tenir a la Comunitat IMPULSA totes les propostes culturals que han participat en aquesta edició.

Els 10 finalistes són:

A*DESK Serveis culturals; Col·lectiu Cultura; Concerts a Cegues; EscenaFamiliar; Escoles Planter; Festival Itinera; Immensiva; La Casa del Teatre Nu, arrelant al territori; MuOM; Traspassant l’objectiu.