A la Fundació Catalunya Cultura, estem d’estrena

03/04/2019

Entra i descobreix totes les novetats que t’oferim clicant aquí

Per què un nou web?

Volem estar connectats amb tots vosaltres de la manera més directa i dinàmica possible. Amb aquest objectiu, volem ser més actius i oferir-vos un web més visual, polit i eficaç que l’antic. A més, creiem que el nou web ens permet explicar millor qui som i què fem i que, per tant, ens apropa més als nostres lectors.

Què hi podreu trobar?

En aquest espai virtual disposeu de tota la informació referent a la Fundació i al seu univers. A la portada destaquem de forma mòbil tot allò que des de la f ( ) considerem més rellevant en cada moment. En l’apartat Actualitat, d’altra banda, trobareu continguts de valor i documentació, com ara notícies, entrevistes, articles d’opinió, activitats i més.

Si sou representants d’un projecte cultural, la vostra casella obligatòria és l’apartat Cultura. En aquesta secció podreu saber com us podem ajudar i què representa la f ( ) per a vosaltres. Si pertanyeu a una entitat o empresa, aquest espai és la finestra que heu de consultar amb regularitat. A l’històric de projectes coneixereu totes les iniciatives que han rebut el nostre acompanyament. Però, sens dubte, no podeu marxar del web sense consultar l’apartat Implica’t, en el qual trobareu les diferents maneres que teniu al vostre abast per vincular-vos amb la f ( ) i fer créixer el teixit cultural. Combinant els nostres esforços i el vostre compromís, els resultats seran extraordinaris.

Us convidem a conèixer-lo i a consultar-lo amb regularitat, per tal d’estar connectats i al dia de tot el que ens envolta.