Banco Santander s’incorpora al Consell de Mecenatge

12/07/2023

La Fundació Catalunya Cultura ha incorporat Banco Santander com a nou membre del  Consell de Mecenatge, un dels òrgans de govern de la Fundació, que agrupa empreses i persones a títol individual que participen en el finançament, assessorament i desenvolupament dels projectes de l’entitat. La signatura del conveni d’integració al Consell ha anat a càrrec de Sonia Colomar, directora territorial de Catalunya de Banco Santander, i per part de la Fundació, del seu president executiu, Eloi Planes.

Banco Santander és un banc comercial líder fundat en 1857 amb seu a Espanya. Compta amb una presència rellevant en 10 mercats clau a les regions d’Europa, Amèrica del Nord i Sud-amèrica, i és un dels principals bancs del món per capitalització borsària.

Les empreses i les persones que integren el Consell de Mecenatge tenen un reconegut prestigi en l’àmbit social i cultural del país. Així mateix, comparteixen la voluntat de contribuir a la consecució dels objectius de la Fundació i el convenciment del rèdit que suposa la inversió cultural per a la societat civil. Amb la integració de Banco Santander al Consell de Mecenatge, ja són 25 els seus membres.