Tornar a actualitat Activitats

Reptes comunicatius del mecenatge cultural

06/03/2018

El mecenatge cultural no és encara una realitat normalitzada al nostre país. Fer visibles les noves formes de mecenatge, tant corporatiu com a ciutadà, ajuda a sensibilitzar la societat vers aquest fenomen i alhora vers la cultura en si. En aquest sentit, volem explorar l’eix mecenatge-comunicació.

El dimarts 6 de març a les 9h. durem a terme una trobada entre responsables de comunicació i RSC, mitjans i agències de comunicació i responsables de mecenatge de projectes culturals per a reflexionar conjuntament sobre l’articulació entre la responsabilitat social de les empreses i les persones amb la cultura, la comunicació que es fa d’aquesta, la cobertura per part dels mitjans i la repercussió social que després pugui tenir. l’acte serà conduit per Xavier Antich i culminarà amb la redacció d’unes conclusions que compartirem des d’aquest espai.

+ info i inscripcions: mpfaff@fundaciocatalunyacultura.cat (aforament limitat).

Amb el suport de la Fundació Antoni Tàpies.