Tornar a actualitat Activitats

2016: un any de reconeixement pels projectes de la Llotja

16/12/2016

Les darreres setmanes del 2016 estant sent de ple reconeixement pels projectes de la Llotja de la Fundació. Tres dels projectes que han rebut l’acompanyament i l’assessorament de l’equip de la F ( )CC han estat nominats i reconeguts per la seva tasca i aportació al món cultural.

Surt de casa
L’agenda cultural de proximitat,  Surt de Casa, ha estat finalista als premis Lluís Carulla, que convoca la Fundació Carulla, com a millor estímul a un projecte cultural.  El projecte Surt de Casa va arribar a la F ( )CC al 2015, i des de llavors ha iniciat la seva expansió pel territori des de les Terres de l’Ebre.

Terrats en Cultura
La iniciativa “Terrats en Cultura”, promoguda per l’associació cultural “Coincidències”, també ha estat finalista als premis Time Out 2016,  com a millor experiència cultural. De la mateixa manera que “Surt de Casa”, el projecte  “Terrats en cultura” va arribar a la fundació el 2015  i des de llavors ha participat en diferents mentories i activitats.

Un món de poesia
També hi ha bones noticies per la primera iniciativa que a va acollir la Llotja de la F ( )CC, un món de poesia. L’aplicació que apropa els més menuts al món de  les lletres i de Joana Raspall, ha estat finalista com a millor guió transmèdia a l’associació de guionistes associats de Catalunya.

L’èxit dels projectes que formen part de la Llotja posa en valor el treball d’acompanyament i assessorament que es realitzat des de la Fundació Catalunya Cultura. La formació, l’acompanyament en la cerca de finançament i l’assessorament són els tres eixos sobre els quals es treballa per a la professionalització, la viabilitat i l’èxit de iniciatives