Com col·laborar amb la fundació?

Ets una empresa compromesa amb la cultura?
Ets una persona compromesa amb la cultura?
Tria com vols col·laborar.

Patronat
És l'òrgan de govern i està compost per les empreses fundadores i impulsores de la Fundació.
APORTACIÓ
Els Patrons fan una aportació anual de 10.000 €, renovables cada any segons acord de les parts.
CALENDARI
El Patronat es reuneix almenys dues vegades a l'any en sessió ordinària, obligatòriament durant el primer semestre de l'any natural amb la finalitat d'aprovar formalment els comptes anuals de l'exercici anterior.
Consell de mecenatge
Format per empreses compromeses amb la cultura que donen suport a l'objecte de la Fundació i a les seves línies d'actuació.
APORTACIÓ
Els Mecenes fan una aportació anual de 10.000 €, renovables cada any segons acord de les parts.
CALENDARI
El Consell de Mecenatge es reuneix dues vegades a l'any.
Filantrops
El filantrop és la persona disposada a donar suport econòmic als programes culturals que lidera la fundació.
APORTACIÓ
Els filantrops fan una aportació anual de 1.500 € o de 3.000 €, segons acord de les parts.
CALENDARI
El Grup de filantrops es reuneix dues vegades a l'any.

Beneficis per ser de la fundació

Retorn per ser de la fundació

Les empreses

Visibilitat al web de la Fundació amb el vincle als continguts de l'empresa.

Les persones

Visibilitat al web de la Fundació amb imatge i descripció de cada Patró i Filantrop.

Empreses i persones

• Visibilitat preferent a la Llotja de projectes.
  • Visibilitat en cadascun dels projectes de la Fundació.
  • Campanya d’agraïment a les xarxes socials i altres mitjans.
  • Campanya d’opinió a favor del mecenatge i la filantropia.
  • Ser partícips de la campanya col·lectiva “compromesos amb la cultura”.

• Vincles amb la fundació

• Poder participar en trobades entre els Patrons, els Mecenes, els Mentors i els Filantrops amb personalitats internacionals de l’àmbit de la cultura.
  • Formar part d’un entorn d’intercanvi de coneixement entre personalitats del teixit empresarial i persones rellevants del món de la cultura.
  • Participar de les experiències sorgides del programa d’acompanyament: Mentoring.
  • Les propostes culturals d’interès especial es posaran en primer lloc a l’abast dels membres de la Fundació.
  • Facilitar la co-inversió entre els membres de la f ( ).
  • Ser protagonistes de la campanya: “compromesos amb la cultura”.
  • Beneficis fiscals

Els particulars

Desgravació fiscal: deducció del 50% de donacions < 150€ en la quota de l’IRPF el 2015 (el 2016 serà del 75%). Sobre l’import que superi els primers 150€, el percentatge de deducció serà del 27,50% el 2015 i el 2016 serà del 30%.

Les empreses

Deducció del 35% de l'import de la donació en la quota de l'Impost de Societats. Segons l'article 20 de la Llei 49/2002, de 23 de desembre, de règim fiscal de las entitats sense fins lucratius i dels incentius fiscals al mecenatge (BOE 24-12-2002).

Fundació Catalunya Cultura

t. +34 616 125 754