IMPLICA'T AMB LA CULTURA

Amb la teva col·laboració cada any són més els projectes culturals als quals podem arribar i són més les empreses que exerceixen un lideratge a través de la cultura.

Perquè quan combinem els nostres esforços i el teu compromís els resultats són extraordinaris. Només junts podem construir una societat millor.

Suma't a les entitats que ja formen part de la família de la Fundació Catalunya Cultura enviant un correu a coordinacio@fundaciocatalunyacultura.cat

> Patronat

Participant en les activitats de la f ( ), amb la qual cosa tindràs la màxima visibilitat com a organització privada que col·labora activament amb la f ( ), i formar part de les empreses capdavanteres que contribueixen al desenvolupament i la difusió de la cultura dins el nostre territori.

> Consell de Mecenatge

Donant suport a les activitats i els programes de la f ( ) i contribuint a la seva organització i finançament, en forma de mentories i/o tutories en diferents projectes.

> Institució col·laboradora

Contribuint i donant cobertura a diferents projectes i actes de la f ( ) enfortint la vida cultural del nostre país, promovent i difonent les diverses activitats que es duen a terme durant l’any.

> Mentor

Formant part d’un grup de professionals de prestigi que acompanyen i donen suport als projectes culturals de la f ( ).