Maite Esteve, nova Directora de la f ( )

04/03/2019

“Poso la meva il·lusió i professionalitat en l’objectiu de seguir fent créixer la Fundació”

“Accepto el càrrec de dirigir la Fundació Catalunya Cultura amb la responsabilitat que suposa la voluntat ferma d’aquesta institució de trobar sinergies i diàleg per convèncer les empreses, institucions i la pròpia societat de què és absolutament necessari la seva participació en les moltes iniciatives culturals que tenim i que són fonamentals per a créixer com a societat.”

Mare de tres fills, llicenciada en Dret i especialitzada en Direcció i Gestió d’Associacions i Fundacions, economia social i solidària i cooperatives. Entre 2009 i 2016 ha estat responsable de projectes de la Fundació Princesa de Girona i membre del Comitè organitzador del Fòrum IMPULSA i els Premis IMPULSA/FPdGi. També ha estat coordinadora dels projectes “Emprendre és possible” i “Educar el talent emprenedor”. Ha ajudat a impulsar i enxarxar l’economia social del territori des de l’Ateneu Cooperatiu Terres Gironines (2017-2018); prèviament va ser la responsable d’implantació a Girona del Tribunal Laboral de Catalunya (2006-2010), i  responsable dels Serveis Jurídics de la Fundació Gala-Dalí (2000-2006). Entre altres projectes professionals i personals, és impulsora d’una iniciativa público-privada per al desenvolupament d’un pla educatiu adaptat a esportistes d’alt rendiment en edat escolar.

“Tinc la sort d’arribar a una Fundació on el seu equip i la seva anterior Directora han fet una feina extraordinària enxarxant tots els agents clau, escoltant-los i trobant eines d’empoderament per a les iniciatives culturals emergents. Cal seguir fent créixer aquest espai d’empara dels qui estan disposats a col·laborar amb la cultura, creant espais de col·laboració on tothom hi tingui cabuda i veu. Poso la meva il·lusió i professionalitat en l’objectiu de seguir fent créixer la Fundació a connectar, interpel·lar i construir sense límits en pro d’una cultura forta que ens farà grans com a societat.”