Tornar a actualitat Activitats

Empresa i desenvolupament cultural de les societats

16/10/2018

De la mà de la Fundació Lluís Coromina, el Fòrum Carlemany i amb el suport de bonart cultural, la Fundació Catalunya Cultura organitza una trobada amb empresaris de les comarques gironines per reflexionar sobre el paper del sector empresarial en el desenvolupament cultural de les nostres societats.

Tenint en compte que el desenvolupament cultural comporta més cohesió social, igualtat d’oportunitats i, en definitiva, és un senyal indiscutible de progrés, les fundacions organitzadores tenen interès a obrir aquest espai de reflexió i debat arreu del territori i, en aquest cas concret, a la província de Girona.

La Fundació Catalunya Cultura aplega un seguit d’empreses compromeses amb la cultura que comparteixen la visió que el sector empresarial és un motor de transformació social i que la cultura és una gran aliada, un àmbit estratègic des del qual abordar els grans reptes de l’actualitat.

La trobada, que es desenvoluparà a porta tancada, tindrà lloc el dimarts 16 d’octubre a El Puntal – Laboratori de les Arts de la Fundació Lluís Coromina de Banyoles. Comptarà amb la presència del Sr. Lluís Coromina (President de la Fundació Lluís Coromina), del Sr. Enric Crous (President de la Fundació Catalunya Cultura), del Sr. Francesc Bosch (President del Fòrum Carlemany) i del Sr. Ricard Planas (President de Bonart Cultural). Amb el propòsit de crear un espai on poder compartir visions, experiències i estratègies per a vincular empresa i cultura, àmbit aquest últim que no podem entendre com a despesa sinó com a inversió.