Tornar a actualitat Notícies

Catorze rep el Premi Nacional de Cultura 2018

15/03/2018

Catorze, el mitjà digital especialitzat en cultura i que forma part de La Llotja de Projectes de la Fundació Catalunya Cultura, ha rebut el Premi Nacional de Cultura del 2018 que atorga el Consell Nacional de la Cultura i de les Arts (CoNCA) i que esdevé la distinció més important en el camp de la cultura a Catalunya.

El mitjà ha rebut el guardó, segons el CoNCA, "per la qualitat i l'originalitat del seu plantejament comunicatiu i pel tractament rigorós i innovador dels continguts culturals en un mitjà digital especialitzat que es caracteritza per una acurada aproximació a la informació i l'opinió, que incorpora noves veus i que s'enriqueix amb una visió de gènere. Creat per Eva Piquer el 2014 amb el lema "volem ser, fer i encomanar cultura", ha aconseguit una audiència remarcable i ha teixit al seu entorn, amb propostes d'un gran interès, una veritable comunitat que aposta per fer de la cultura un exponent decisiu de la contemporaneïtat".

Catorze és un projecte de referència per la nostra Llotja, i és que representa els valors i criteris pels que apostem: innovació, singularitat, capacitat d'impacte social, qualitat, originalitat i rigor.

També han rebut el Premi Nacional de Cultura 2018 les fundacions Pau Casals i Festa Major de Gràcia, el Centre de Titelles de Lleida, els escriptors Jordi Pàmias i Valentí Puig, els directors d'escena Josep Anton Codina i Albert Vidal, l'artista visual Fina Miralles i l'il·lusionista Hausson.

Des de la Fundació Catalunya Cultura volem felicitar a totes i tots els premiats i també agrair al CoNCA aquest guardons.

Vols llegir la intervenció de Eva Piquer al rebre el premi?