Tornar a actualitat Conclusions actes

LA COMUNITAT IMPULSA

11/07/2019

La Fundació Catalunya Cultura està representada per un gran nombre d’empreses compromeses amb la cultura, però el nostre èxit resideix en l’èxit que assoleixen els projectes culturals acompanyats per la Fundació. El seu èxit és el nostre èxit.

Amb aquesta premissa hem dut a terme la primera trobada de la Comunitat IMPULSA amb l’objectiu d’enxarxar aquesta gran família i ampliar el seu ventall relacional i ecosistema de finançament a través de la jornada “Un nou paradigma de finançament”.

L’empresa i la cultura poden semblar a priori àmbits molt allunyats, però molt sovint comparteixen les mateixes preocupacions i obligacions per ser sostenibles i solvents.

La consultora Salto con Red ha fet de mestre de cerimònies de la jornada, coordinant les diferents dinàmiques pensades per enxarxar els projectes de la Comunitat de la Fundació i directius d’empreses de diferents àmbits, que en tot moment hem treballat i col·laborat en equip per arribar a conclusions viables i estratègiques sobre possibles models de finançament.

Durant l’acte hem comptat amb el testimoni de Carlus Padrissa, cofundador i membre de la Fura dels Baus, que amb gran dinamisme i entusiasme ens ha explicat les diferents experiències i la trajectòria transgressora de la companyia.

L’acte ha finalitzat amb una visita a la Fundació Tàpies guiats pel seu director, Carles Guerra. Un tancament rodó per una jornada intensa i fructífera per a tots els implicats.

Aquesta primera jornada ajuda, per una banda, a fer créixer les interrelacions de la Comunitat IMPULSA, i per l’altra, que el món empresarial i cultural estableixin la seva activitat col·laborant juntament de forma cohesionada i beneficiosa pels dos sectors.