10 JULIOL 2019
Comunitat IMPULSA

En aquests quatre anys, ja sou més de vuitanta els projectes que heu passat per la Fundació.
Creiem que és un bon moment per a iniciar un cicle de trobades que serviran per retrobar-vos i intercanviar punts de vista.

Emprenem aquest cicle de trobades de la Comunitat IMPULSA amb la primera jornada "Un nou paradigma de finançament", a la que us convidem a assistir.
Comptarem

Serà aquest pròxim dimecres 10 de juliol, a la nostra seu (Aragó, 255) de 10.00 a 13.00 hores.

Comptarem amb la participació de directius del món empresarial per explorar de manera pràctica i dinàmica nous enfocaments estratègics.
 L'objectiu és millorar la vostra proposta de valor i propiciar l'engagement i el compromís social dels vostres projectes.

La trobada conclourà amb la visita guiada a la Fundació Tàpies a càrrec del seu director, Carles Guerra.
Us hi esperem!

ACTIVITATS

Amb l’objectiu d’arribar a un major nombre de projectes culturals i des de la voluntat de compartir els seus coneixements i know how en matèria de mecenatge i col·laboracions amb el món empresarial en general, la f ( ) coorganitza o participa en diverses iniciatives.