Tornar a actualitat Activitats

Terrats en Cultura, de la Llotja de Projectes a finalista dels Premis Time Out 2016

24/11/2016

La iniciativa, creada per l’associació Coincidències i acompanyada per la Fundació Catalunya Cultura, opta als premis en la categoria de Projecte Innovador

El projecte, impulsat des de la Llotja de la Fundació Catalunya Cultura, aspira al  reconeixement popular després d’haver estat seleccionada com a finalista pels col·laboradors de la guia cultural Time Out. Els lectors de la publicació poden decidir fins el 4 de desembre quines han estat les millors experiències culturals de Barcelona d’enguany.

Terrats en Cultura porta des del 2013 celebrant vetllades a les alçades de Barcelona. “A la ciutat hi ha més de 1.400 hectàrees de terrat” explica l’Anna Piferrer, una de les seves fundadores, “nosaltres volem dinamitzar els espais en desús d’una manera descentralitzada”, afegeix. El projecte que va començar com una prova al terrat d’un amic, enguany ha acollit més de catorze esdeveniments i en el que porta de recorregut ha transformat 40 terrats en escenaris per a espectacles de dansa, teatre, música i circ.

La innovadora proposta de l’associació Coincidències trenca amb el llenguatge gràcies al joc que proposa entre l’artista i l’espectador, aquest és un dels valors afegits del projecte que actualment el vincula amb la Fundació Catalunya Cultural. Terrats en Cultura ja s’ha consolidat com una de les trobades imprescindibles de Barcelona per aquells qui busquin una aproximació íntima a la cultura i una experiència immersiva.

Voteu els Premis Time Out 2016 al següent enllaç: