6 FEBRER 2017
Cabal Musical, Premi Ciutat de Barcelona

La iniciativa impulsada per Taller de Musics i  inclosa a la Llotja de projectes, Cabal Musical, ha rebut el guardó Ciutat de Barcelona 2016 en la categoria Educació, pel seu caràcter integrador implicant joves de l’entorn de l’eix Besòs. Des de la Fundació Catalunya Cultura s’ha reforçat el projecte amb formació i se l’ha acompanyat en la recerca de finançament. Aquest premi respon a la consolidació d’una iniciativa vinculada a la Fundació Catalunya Cultura des de l’any 2015.

Cabal Musical empodera nois i noies des de la descoberta de les seves capacitats creatives a partir de la pràctica musical, i els acompanya en la construcció d’un projecte vocacional personal i col•lectiu. Els participants reben preparació musical i artística per convertir les seves inquietuds creatives en projectes d’emprenedoria artística. El projecte es va iniciar el 2014 a la Franja Besòs de Barcelona (districtes de Nou Barris, Sant Andreu i Sant Martí) de la mà de la Fundació Privada Taller de Músics, en conveni amb l’Ajuntament i en el marc d’un programa d’intervenció que inclou altres iniciatives a la zona.

ACTIVITATS

Amb l’objectiu d’arribar a un major nombre de projectes culturals i des de la voluntat de compartir els seus coneixements i know how en matèria de mecenatge i col·laboracions amb el món empresarial en general, la f ( ) coorganitza o participa en diverses iniciatives.