COMUNITAT IMPULSA
Aparador de projectes culturals que cerquen aliances estratègiques per al seu desenvolupament.
què és?
"Les aventures dels DTB" és un projecte editorial, una col·lecció de llibres que es completa amb el suport d'una pàg. Web, adreçada a lectors d'entre 10 i 13 anys que combina la literatura, la divulgació del patrimoni (a través de llegendes) i el turisme familiar local (la descoberta) d'una manera amena, innovadora i amb vocació acadèmica i lúdica.
la singularitat
Partint d'històries protagonitzades per 6 nens i nenes d'entre 5 i 11 anys, es convida els nois i noies a conèixer l'ampli patrimoni del nostre país, mitjançant llegendes que l'autor recupera, amb l'objectiu d'animar les seves famílies a visitar-lo per viure de primera mà els escenaris on transcorren les aventures que han llegit.
títols publicats
"La biblioteca de l'avi Fermí" - Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental).
"El fantasma de la trona" - la llegenda de la reina mora del s. XII, Siurana (Priorat).
"El robatori d'àmfores" - la colònia grega entre els s. V aC i s. II dC, Empúries (Alt Empordà).
"El castell del comte rebel" - la guerra civil catalana del s. XV, Valls d'Àneu (Pallars Sobirà).
patrocini que sol·licita
"El drac del port" - Les petjades de dinosaures en el període Cretaci i els senyors feudals del s. XI, Conca Dellà (Pallars Jussà). Sol·licita un patrocini de: 4.000 €
Públic: edició de 500 exemplars
- escolars, esplais.
- empreses i entitats del sector turístic.
Retorn:
- logo de l'empresa al llibre
- espai publicitari a la web del llibre
"El tresor del gladiador" - El passat imperial de la Tarragona romana del s. I aC, Altafulla (Tarragonès). Sol·licita un patrocini de: 4.000 € Públic: edició de 500 exemplars
- escolars, esplais.
- empreses i entitats del sector turístic.
Retorn:
- logo de l'empresa al llibre
- espai publicitari a la web del llibre
"Els bandolers de la plana" - El bandolerisme de nyerros i cadells del s. XVII, Tavertet (Osona) i Sant Hilari Sacalm (La Selva). Sol·licita un patrocini de: 4.000 € Públic: edició de 500 exemplars
- escolars, esplais.
- empreses i entitats del sector turístic.
Retorn:
- logo de l'empresa al llibre
- espai publicitari a la web del Ilibre
