Cas d’èxit de mecenatge cultural: Música en vena i Lluch Essence

04/03/2019

Lluch Essence va decidir implicar-se en el projecte Música en Vena després d’escoltar la seva presentació a Impulsa 2018. Música en Vena proposa una innovadora intervenció social per transformar en alleujament el patiment a través de la bellesa de la música en directe.

Hem parlat amb les protagonistes d’aquesta aliança per a saber-ne més:

Sofia Lluch, directora executiva i CEO de Lluch Essence

Què us ha portat a donar suport al projecte Música en vena?

Estem implicats amb la cultura i volem fer-ho, no només a nivell personal, sinó mitjançant la nostra empresa. Volem ajudar a crear vincles entre empresa, societat i cultura.

Hem pensat que el projecte de Música en Vena, encaixava perfectament amb l’esperit de la família i amb els nostres valors de direcció.

Lluch Essence, és una empresa de tercera generació i ens identifiquem amb el projecte perquè el nostre pare, Albert Lluch, va passar els últims 4 mesos de la seva vida, al Clínic de Barcelona i ens hagués agradat molt que Música en Vena, hagués estat al seu costat.

Un consell per a projectes culturals a la recerca de suport privat?

La bona comunicació. La nostra finalitat és que la nostra feina es solidaritzi amb el projecte i puguem ajudar-lo a créixer.

El pas del projecte per La Llotja de Projectes de la Fundació Catalunya Cultura ha influït d’alguna manera a l’hora de fixar-vos en ell? Per què?

Si, indiscutiblement.

Lluch Essence, i jo personalment ,estic molt implicada en el projecte de la Fundació, i vaig participar en l’acte de presentació dels projectes finalistes a la Fundació Joan Miró del passat mes d’octubre. Veure i escoltar, en directe, aquests gran projectes, i percebre la passió i gran repte dels mateixos, no et deixa indiferent. És un món admirable en el que no volem passar sense la nostra petita i modesta contribució.

Va ser complicat decidir, però com varem passar per una situació familiar dura, en un hospital, hem estat més sensibles al projecte de Música en Vena i per això, l’hem escollit.

María Suárez, directora gerent de Música en Vena

Què us ha suposat rebre el suport de Lluch Essence?

En primer lloc un reconeixement al treball diari que fem des de l’associació. I en segon lloc, tenir a prop a una empresa compromesa amb el canvi social real amb qui esperem mantenir una relació estable en el temps que promogui més i millors projectes de música i salut.

Un consell per a projectes culturals a la recerca de finançament privat?

Tenir veritable passió per la feina que es fa. Ser capaços de transmetre al possible finançador el vostre objectiu perquè se’l faci seu.

Què us ha aportat el pas per la Fundació Catalunya Cultura per aconseguir aquest finançament?

Ha estat transformador per a nosaltres. Ens ha ofert una visió i una metodologia de treball enfocada a resultats. A més, hem sentit l’equip de la Fundació Catalunya cultura com el nostre equip. Han compartit amb nosaltres reflexions i decisions de fundraising claus per al futur de la nostra organització.