El sector empresarial reafirma i augmenta la seva aposta pel sector cultural de la mà de la f ( )

07/02/2018

El Patronat de la Fundació, presidit per Damm, Fluidra a la vicepresidència i format per Fundació Banc Sabadell, Acta Diurna, Gramona, Grupo Planeta, HP, Institut Català de Finances, Abertis, Fundació Bancària La Caixa i BBVA – FACC i els seus dos nous membres – Moventia i Fundació Sorigué–  s’ha reunit aquest mes a la seu d’Abertis Infraestructures. En la segona part de l’acte s’ha sumat a la trobada el Consell de Mecenatge de la Fundació que enguany incorpora fins a nou noves companyies. A les que ja en formaven part, Fundació de Música Ferrer-Salat, Fundació Carmen i Lluís Bassat i CECOT, s’hi han afegit Llet Nostra, Grupo Indukern, Eurofragance, Fundació Güell, Fundació Vila Casas, Roca Junyent, Zurich, Lluch Essence i Matholding.

La jornada ha servit per a fer balanç del 2017 i per aprovar les principals línies de treball de la f  (  ) per aquest 2018, que són:

La Llotja de Projectes 2018

Aquest 2018 tindrà lloc una nova edició de La Llotja de Projectes que enguany acompanyarà a 20 nous projectes culturals amb necessitats de finançament per a la seva consolidació i projecció de futur. La convocatòria per a presentar-s’hi romandrà oberta fins el 28 de febrer.

+ info sobre La Convocatòria 2018 de la Llotja de Projectes.

Impuls del Mecenatge

Una de les línies que agafarà més força aquest 2018 des de la f  (  ) és la d’impuls del Mecenatge, que té l’objectiu de consolidar la f ( ) com a espai líder en qüestions de mecenatge cultural, conscients de que el creixement del mecenatge cultural s’enforteix si va acompanyat d’un treball de sensibilització i reflexió respecte al valor del mecenatge i de la cultura.

+ info sobre l’àrea d’impuls del Mecenatge.

Vols que la teva empresa sigui partícpe d’aquests projectes? Suma’t al Consell de Mecenatge de la f ( ).