Tornar a actualitat Activitats

Nous projectes a la Llotja de la Fundació

12/12/2016

La web de la Fundació Catalunya Cultura ja acull els projectes que van estar aprovats pel darrer comitè d’avaluació, celebrat el mes d’octubre. Aquestes iniciatives passen a formar dels més de la cinquantena de projectes en actius que en aquests moments reben l’acompanyament  de la FCC.

A continuació us pesem una breu descripció de les noves incorporacions

Festival Mixtur

Festival basat en l’exploració de la noves tendències musicals i la creació i la pedagogia de l’art sonor.

Apropa Cultura

Iniciativa que apropa la cultura de més d’una cinquantena d’equipaments a les persones amb risc d’exclusió social

Premis Antoni Carné

Guardons atorgats per l’Ens de l’Associacionisme cultural català amb l’objectiu de reconèixer els agents socials que hagin destacat per les seves aportacions a la cultura popular i l’associacionisme a Catalunya..

Fringe Festival

Festival que posa en valor les creacions d’artistes novells en el marc del Festival de Torroella de Montgrí

Tempo sota les estrelles

Festival de jazz i soul en directe en espais singulars del barri vell de Girona.

L’home orquestra

Documental sobre Jesús Peyrón, multinstrumentista nascut a Barcelona i que va triomfar a Cuba i els Estats Units.

BCN Clàssics

Festival de música de cambra i solistes de primer nivell al Palau de la Música.