Tornar a actualitat Activitats

Èxit en la primera edició d’IMPULSA, punt de trobada entre el sector empresarial i cultural

13/03/2017

1ª edició IMPULSA: cultura empresa i Mecenatge from Fundació Catalunya Cultura on Vimeo.

L’auditori d’ESADE va acollir el passat dijous 9 de març la primera edició d’IMPULSA, cultura, empresa i mecenatge. L’acte va reunir a desenes d’empresaris i mecenes que van assistir a la presentació d’una selecció d’iniciatives culturals que formen part de la Llotja de Projectes de la Fundació Catalunya Cultura. Durant 90 minuts es van exhibir propostes que aglutinen disciplines tan diverses com la música, el cinema, la màgia o les arts plàstiques.

La directora general d’ESADE, Sra. Eugènia Bieto, va ser l’encarregada de donar la benvinguda. Acte seguit, va prendre la paraula el president de la Fundació Catalunya Cultura, el Sr. Enric Crous qui va ser l’encarregat de donar el tret de sortida a les presentacions. Cada projecte va disposar de 4 minuts per donar a conèixer la seva proposta i convèncer els assistents. Les iniciatives que han estat presents a IMPULSA es troben en fase de creixement i, cerquen inversió per part d’empreses i/o particulars. L’acte va acabar amb unes paraules del Sr. Christian Terribas, patró de la Fundació Catalunya Cultura i director territorial del BBVA a Catalunya.

Un cop acabades les presentacions, els assistents han pogut comptar amb un espai de trobada face to face entre els responsables dels projectes i els empresaris assistents a l’acte. Aquesta sessió de networking ha estat l’ocasió per concretar l’interès dels assistents en alguna de les propostes i establir col·laboracions.

IMPULSA és una mostra de la tasca d’acompanyament que es fa des de la Fundació Catalunya Cultura per tal de consolidar els projectes de la Llotja i garantir-ne el seu èxit. Aquesta primera edició, respon a l’objectiu de la Fundació d’enfortir llaços i apropar el sector cultural i l’empresarial per tal d’aconseguir noves col·laboracions i sinèrgies.

Des de la Fundació, es treballa ja en l’organització de futures edicions.