Tancada la convocatòria del Programa IMPULSA CULTURA

09/04/2019

La Fundació Catalunya Cultura ha tancat la convocatòria del Programa IMPULSA CULTURA.

La Fundació vol transmetre el seu agraïment per la rebuda i participació en aquest pla de formació i acompanyament que la f  (  ) ofereix anualment i de manera gratuïta a projectes culturals d’arreu del territori.

Es valora molt positivament la participació dels inscrits i l’interès mostrat per part del sector cultural. El Programa IMPULSA CULTURA ha comptat amb la confiança d’ excel·lents projectes culturals d’arreu el territori, per tant, un dels objectius de descentralitzar i arribar a totes les províncies catalanes ha sigut assolit.

S’inicia doncs el procés de selecció al qual la Fundació s’enfronta amb entusiasme i il·lusió tenint l’oportunitat d’impulsar projectes de valor i així enfortir el teixit cultural del territori.

El procés de selecció compta amb tres tipus de criteris: eliminatoris, classificatoris i de mèrit. En finalitzar aquesta fase els seleccionats seran anunciats el dia 13 de maig.

Des de la f  (  ) es vol agrair a tots els inscrits la confiança brindada a l’hora que felicitar-los per les seves propostes innovadores i de gran qualitat.