17.03.2017
Un món de poesia participarà en la Fira de Bolonya 2017 on presentarà la versió anglesa de la seva App

La iniciativa que apropa la poesia als més joves des d’un entorn multimèdia i lúdic, ha estat un dels projectes convidats per l’Institut Ramon Llull a la Fira de Bolonya 2017, la fira més important de la literatura infantil i juvenil.
En un any on la literatura catalana és la convidada d’honor a la fira, Un Món de Poesia tindrà l’ocasió de presentar oficialment la versió anglesa del seu projecte, A World of Poetry, que sortirà a les botigues d’aplicacions de tot el món aquest març. Es tractarà de la primera app literària d’un autor català traduïda a l’anglès i  també serà la primera traducció que s’ha fet mai de l’obra de Joana Raspall en aquest idioma. La traducció ha estat a càrrec de Sam Abrams.
L’Ernest Cahué, fundador de Tics Mediàtics i editor de l’entorn transmèdia, presentarà el projecte a Bolonya el dia 5 d’abril a les 9.30h del matí a la Sala Ouverture del recinte de la fira. L’app estarà disponible per a iOS i Android i s’esperen unes 50.000 descàrregues durant el primer any.

Un món de Poesía va ser el primer projecte que va entrar a formar part de la LLotja de la Fundació Catalunya Cultura. Des de la seva entrada hem estat testimonis i acompanyats de la implementació de la aplicació, la bona acollida i ara el seu salt internacional.  Un èxit per l’equip de Tics Mediàtics i un honor per nosaltres veure com l’esforç dels creadors culturals i la implicació dónen els seus fruits.

WordPress Lightbox Plugin