17.12.2018
Maite Esteve, nova Directora de la f ( )

“Accepto el càrrec de dirigir la Fundació Catalunya Cultura amb la responsabilitat que suposa la voluntat ferma d’aquesta institució de trobar sinergies i diàleg per convèncer les empreses, institucions i la pròpia societat de què és absolutament necessari la seva participació en les moltes iniciatives culturals que tenim i que són fonamentals per a créixer com a societat.”

Mare de tres fills, llicenciada en Dret i especialitzada en Direcció i Gestió d’Associacions i Fundacions, economia social i solidària i cooperatives. Entre 2009 i 2016 ha estat responsable de projectes de la Fundació Princesa de Girona i membre del Comitè organitzador del Fòrum IMPULSA i els Premis IMPULSA/FPdGi. També ha estat coordinadora dels projectes “Emprendre és possible” i “Educar el talent emprenedor”. Ha ajudat a impulsar i enxarxar l’economia social del territori des de l’Ateneu Cooperatiu Terres Gironines (2017-2018); prèviament va ser la responsable d’implantació a Girona del Tribunal Laboral de Catalunya (2006-2010), i  responsable dels Serveis Jurídics de la Fundació Gala-Dalí (2000-2006). Entre altres projectes professionals i personals, és impulsora d’una iniciativa público-privada per al desenvolupament d’un pla educatiu adaptat a esportistes d’alt rendiment en edat escolar.

“Tinc la sort d’arribar a una Fundació on el seu equip i la seva anterior Directora han fet una feina extraordinària enxarxant tots els agents clau, escoltant-los i trobant eines d’empoderament per a les iniciatives culturals emergents. Cal seguir fent créixer aquest espai d’empara dels qui estan disposats a col·laborar amb la cultura, creant espais de col·laboració on tothom hi tingui cabuda i veu. Poso la meva il·lusió i professionalitat en l’objectiu de seguir fent créixer la Fundació a connectar, interpel·lar i construir sense límits en pro d’una cultura forta que ens farà grans com a societat.”

Gemma Sendra passa el relleu de la direcció a Maite Esteve en presència del president de la f ( ) Enric Crous

WordPress Lightbox Plugin