Llotja de projectes

És un aparador de projectes culturals que cerquen aliances estratègiques per al seu desenvolupament.

llotja-full

La Llotja de Projectes és un instrument multiplicador de les oportunitats de finançament i en un identificador de les empreses compromeses amb la cultura, la creativitat i la innovació artística.

La Llotja és l’ espai on els creadors presenten els seus projectes, els defensen, proposen relacions de col·laboració i estableixen contactes amb el teixit empresarial.

La Llotja mostra, difon i coordina el mapping d’oportunitats i dinàmiques, ordena recursos i distribueix tota la informació amb la màxima incidència possible tant en l’àmbit cultural com empresarial.

Què Volem

Crear un espai de contacte, que doni visibilitat als projectes culturals i expliciti les diferents possibilitats de col·laboració del món empresarial i la societat civil en el seu desenvolupament.

Promoure i ampliar les fonts de finançament existents a fi d’incrementar la capacitat d’obtenir recursos i consolidar els projectes i activitats de l’àmbit de la cultura.

Multiplicar l’oportunitat d’accés i facilitar la complementarietat entre les diferents línies de finançament: crowfunding, micromecenatge, mecenatge, accionistes, inversors, reempresa empresarial o de projectes.

Ser una plataforma que articuli, relacioni i doni visibilitat a totes les entitats que, des de diferents àmbits, lideren una iniciativa de finançament i que tingui capacitat d’impacte en l’àmbit de la cultura.

Difondre les propostes culturals al sector empresarial: mecenes, inversors, business angels, etc. Impulsar i facilitar la connexió i l'accés directe amb les organitzacions empresarials.

Promoure el label d’”empreses compromeses amb la cultura”, que aglutini a totes aquelles organitzacions que donen suport al finançament de projectes culturals.

Implicar el món empresarial en els projectes culturals per potenciar al màxim tots els seus actius.

Visibilitzar i donar rellevància a les empreses compromeses amb la cultura.

Exercir de frontissa entre ambdós sectors i obtenir la seva complicitat i implicació en l’organització de la Llotja física

Fundació Vila Casas
Antoni Vila Casas