26.10.2018
Cultura i empresa van de la mà a IMPULSA 2018

IMPULSA, en la seva tercera edició, va reunir més d’un centenar de representants del món empresarial el passat 25 d’octubre a l’Auditori de la Fundació Joan Miró.
La jornada va estructurar-se en tres fases: una taula rodona que va crear un espai de reflexió empresarial, la presentació dels 10 projectes culturals i un moment final de networking per potenciar el component relacional de la jornada.

Va obrir la jornada Christian Terribas (en representació del BBVA, empresa membre del Patronat de la Fundació Catalunya Cultura) encoratjant a seguir treballant perquè l’empresa, la cultura i la societat estiguin cada dia més a prop.

Christian Terribas durant l’obertura

Aquest apropament entre empresa i cultura té un enorme potencial que, en primer lloc, cal conèixer i poder imaginar. En aquesta línea aporten les seves perspectives els tres ponents de la taula rodona “Cultura i empresa: connexions, beneficis i oportunitats”, concebuda precisament per posar de manifest les raons o interessos que pot tenir l’empresa per vincular-se a la cultura. Javier CreusRoberto Gómez de la Iglesia i Belén Badia, moderats per la periodista Mar Galtés, van coincidir que hi ha molts àmbits dins l’empresa que creen espais d’oportunitat per a establir aliances amb el sector cultural. Aquí podeu consultar tota la informació sobre aquesta taula rodona.

Havent-se desplegat tot l’argumentari de la taula rodona, va començar la presentació dels 10 projectes culturals que enguany la Fundació ha decidit seleccionar per presentar al sector empresarial. Un per un van explicar-se a l’audiència en un format àgil i directe que va posar de manifest el valor de cada projecte, el seu impacte, les seves xifres… Oferint el tipus d’informació sintètica que les empreses requereixen per conèixer els aspectes clau de cada projecte abans de vincular-s’hi.

Els membres dels projectes d’Impulsa 2018

Si no vau poder assistir-hi i desitgeu conèixer aquests projectes, feu click a sota per trobar més informació:

Dones Visuals
Festival Eufònic
Mironins
Cinema en curs
25 anys d’Òpera de Butxaca i Nova Creació
Música en vena
b’Ars, Barcelona International Arts & VFX Fair
FITT. Festival Internacional de Teatre de Tarragona
Festival Mixtur
Pallapupas. Operating Theatre

L’encarregada del tancament va ser Sofia Lluch (CEO a Lluch Essence i membre del Consell de Mecenatge de la Fundació Catalunya Cultura). En el seu parlament va destacar que “la cultura és al centre de la transformació personal i empresarial”. En finalitzar, va encoratjar els assistents a participar en l’espai de networking.

Sofia Lluch tancant l’acte

Finalment, l’espai de networking va crear-se perquè les col·laboracions empresa-cultura no són possibles sense el component personal, les relacions humanes i la sintonia emocional entre els líders de cada sector.

D’esquerra a dreta: Chris Carnie (Pallapupas), Xavier Gramona (membre del Patronat) i Mahala Alzamora (membre del Consell de Mecenatge) a l’espai de networking

WordPress Lightbox Plugin