PROJECTES FUNDACIÓ

2 JUNY 2019
SILENCIS AL TERRITORI

Silencis al Territori és una experiència global que vol d'una manera pedagògica i filosòfica establir relació entre l'art i l'educació actuals a través del silenci. És un projecte que vol fer caminar als infants entre fronteres i llenguatges per enriquir la seva formació, vincular el coneixement a una altra manera de mirar i fer entrar el fora dins les escoles per aportar cultura, societat i realitat. L'experiència dura una setmana sencera en una escola pública d'educació infantil i primària: l'escola es buida de mobiliari, s'aturen les classes, i es proposen instal·lacions, espectacles, classes magistrals, sortides i accions ciutadanes a càrrec de professionals de diferents disciplines artístiques. Cinc dies dividits en cinc visions de silenci diferents: arts visuals, sonores, performatives, filosòfiques i arquitectòniques.

TIPOLOGIA
Arts escèniques