HISTÒRIC DE PROJECTES

6 ABRIL 2018
Música en vena

Des de fa sis anys aquest col·lectiu de músics transforma en alleujament el sofriment de les persones als hospitals a través de la bellesa de la música en directe. Ara s'han proposat mesurar l'Impacte positiu que aquesta innovadora intervenció social i cultural té des del punt de vista clínic. Una anàlisi que pot revolucionar el sector sanitari.

"La música cura. Estudis clínics ho avalen. És el moment d'unir forces per a un canvi de paradigma: el "fet musical" a través de la interpretació de joves músics en hospitals és altament beneficiós per a la recuperació dels malalts. Els nostres mecenes formaran part d'un projecte transformador, d'alt impacte social, capaç d'estendre ponts entre el món de la cultura i de la salut".

Maria Suárez Riera, directora d'estratègia de Música en Vena.

Reconeixements i guardons:

• Premio Solidario del Segura en la categoria de “Projectes d’Investigació” (2017)
  • Premi al compromís social a ma dels Premios Comprendedor de la Fundación Empresa y Sociedad (2015)

TIPOLOGIA

TERRITORI