PROJECTES FUNDACIÓ

Aparador de projectes culturals que cerquen aliances estratègiques per al seu desenvolupament.

30 NOVEMBRE -1
Festival Mixtur

Amb l'objectiu de divulgar les noves estètiques musicals, l'any 2012 neix a Barcelona aquest singular festival de músiques de recerca i creació interdisciplinària. En cada edició acull a més d?un centenar d'artistes amb la voluntat d?impulsar la creació, la pedagogia i la difusió de la música i l'art sonor del nostre temps.

Segons ells, si una empresa aposta per Mixtur aconseguiria "associar la seva marca als conceptes de creació i investigació artística i a la difusió i pedagogia de noves i influents tendències culturals. També vincular-se a un projecte internacional que promou la divulgació i la notorietat de les avantguardes musicals i artístiques, des d'una perspectiva global i interdisciplinària, entre un creixent públic especialitzat i un cada vegada més nombrós públic no especialitzat. A més els permetria acostar-se al públic i als participants del festival com un nou target potencial, interessat en la cultura, la tecnologia i la investigació. En definitiva, col·laborar amb la dinamització cultural i pedagògica d'un sector clau en l'Impuls de la cultura i la nova creació".

Reconeixements i guardons:

• Premi Ciutat de Barcelona en la categoria Música (2017)
  • Festival estratègic per l’Institut Català de Finances (des de 2015)

TIPOLOGIA

TERRITORI