PROJECTES FUNDACIÓ

2 JUNY 2019
FESTIVAL INTERNACIONAL DE FOTO INCADAQUÉS

InCadaques és un Festival Internacional de fotografia que es desenvolupa cada any a Cadaqués durant 10 dies, al mes de setembre. La missió del festival és promocionar fotògrafs nacionals i internacionals, seleccionats per la qualitat i innovació mitjançant exposicions. Un festival que ofereix una immersió en el món de les imatges i dels seus creadors, proposant una selecció molt variada de tècniques fotogràfiques - sense parangó a Cadaqués i els seus voltants - i que està plenament integrat en el teixit cultural, comercial i associatiu de la població al que dinamitza i posa en valor en unes dates tradicionalment fora de la temporada turística pel que la seva implicació i suport ha estat essencial per a la continuïtat del festival.

TIPOLOGIA
Arts visuals