PROJECTES FUNDACIÓ

2 JUNY 2019
CHOREOSCOPE - FESTIVAL INTERNACIONAL DE CINEMA DE DANSA DE BARCELONA

Choreoscope és el Festival Internacional de Cinema de Dansa de Barcelona, un festival que neix amb l'objectiu de democratitzar el cinema de dansa a la Mediterrània i d'apropar-lo no només a un públic expert, sinó també a un de menys coneixedor del gènere però apassionat per la cultura i que valora la creació de noves formes i expressions artístiques. Des dels seus inicis, Choreoscope ha entès el cinema de dansa com a llenguatge universal, capaç de comunicar temes de transcendència. Aquesta premissa és compartida cada dia amb més i més persones, tal com mostra el creixement exponencial de la participació i del públic.

TIPOLOGIA
Audiovisuals