HISTÒRIC DE PROJECTES

Aparador de projectes culturals que cerquen aliances estratègiques per al seu desenvolupament.

6 ABRIL 2018
25 anys Òpera de Butxaca i nova Creació

Després de 25 anys promovent i fomentant de manera totalment innovadora la creació musical i operística a Barcelona i Catalunya, el projecte prepara les seves noces d'argent. l'objectiu és produir d'es noves òperes amb joves compositors i l'Ibreters. Ja compten amb la complicitat d'algunes de les institucions culturals més importants del país.

Segons ells, cal confiar en el seu projecte perquè "som una entitat única, i de professionalitat i experiència contrastades en el sector de la creació musical contemporània, amb aliances internacionals i amb uns objectius clars en quan al desenvolupament de propostes contemporànies dins l'escena operística i de creació musical. La nostra línia de creixement ascendent ens confirma que l'entusiasme i la creativitat de les nostres produccions s?encabeixen dins el sector cultural de manera natural. La nostra aposta de creadors, compositors i compositores juntament a l'Ibretistes ha estat guardonada amb la bona crítica dels experts, i la confirmació del bon ull a l'hora de triar els creadora, que després  han estat guardonats pel sector. La complicitat amb festivals i teatres internacionals, com ara els alemanys, el bressol de la música europea, ens referma en el convencimient del projecte que endeguem. La repercussió obtinguda als mitjans de comunicació, abans i després de l'estrena de les nostres produccions, també subratlla que la nostra contribució a l'ecosistema de la cultura és única i reeixida".

Reconeixements i guardons:

• Berliner Opernpreis (2013) per l'equip de Dido Reloaded