HISTÒRIC DE PROJECTES

Aparador de projectes culturals que cerquen aliances estratègiques per al seu desenvolupament.

11 GENER 2016
The Spanish Bookstage

què és?

És un marketplace professional que ofereix informació en temps real sobre la compra/venda de drets d'autor de llibres dels nostres mercats (Espanya i Amèrica Llatina), adreçat al professional del sector editorial internacional interessat en el nostre mercat.

la singularitat

The Spanish Bookstage és la primera plataforma online que connecta els professionals dels drets d'autor de llibres de llengua espanyola i catalana amb la resta del món.

suports amb els que compta

Capital propi, Préstec participatiu ICEC/ICF

per què necessita el patrocini

Necessiten cobrir les despeses de promoció, marketing i viatges, així com el desenvolupament tecnològic de la plataforma.

patrocini que sol·licita

50.000 € a retornar amb 3 anys (2018) i ampliable a una segona inversió.

públic potencial

Amb un mercat internacional del voltant de les 5.000 empreses editorials interessades en la publicació de llibres estrangers, els nostres clients potencials són principalment editors i agents literaris tant espanyols com internacionals, però també altres professionals particulars interessats en les tendències i el mercat en general (periodistes culturals, autors, traductors, scouts literaris, etc.).

TIPOLOGIA
Pensament i coneixement