PROJECTES FUNDACIÓ

Aparador de projectes culturals que cerquen aliances estratègiques per al seu desenvolupament.

8 SETEMBRE 2015
Les aventures dels DTB

què és?

"Les aventures dels DTB" és un projecte editorial, una col·lecció de llibres que es completa amb el suport d'una pàg. Web,  adreçada a lectors d'entre 10 i 13 anys que combina la literatura, la divulgació del patrimoni (a través de llegendes) i el turisme familiar local (la descoberta)  d'una manera amena, innovadora i amb vocació acadèmica i lúdica.

la singularitat

Partint d'històries protagonitzades per 6 nens i nenes d'entre 5 i 11 anys, es convida els nois i noies a conèixer l'ampli patrimoni del nostre país, mitjançant llegendes que l'autor recupera,  amb l'objectiu d'animar les seves famílies a visitar-lo per viure de primera mà els escenaris on transcorren les aventures que han llegit.

títols publicats

"La biblioteca de l'avi Fermí" - Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental).

"El fantasma de la trona" - la llegenda de la reina mora del s. XII, Siurana (Priorat).

"El robatori d'àmfores" - la colònia grega entre els s. V aC i s. II dC, Empúries (Alt Empordà).

"El castell del comte rebel" - la guerra civil catalana del s. XV, Valls d'Àneu (Pallars Sobirà).

patrocini que sol·licita

"El drac del port" - Les petjades de dinosaures en el període Cretaci i els senyors feudals del s. XI, Conca Dellà (Pallars Jussà). Sol·licita un patrocini de: 4.000 €

Públic: edició de 500 exemplars

• espai publicitari a la web del llibre