PROJECTES FUNDACIÓ

Aparador de projectes culturals que cerquen aliances estratègiques per al seu desenvolupament.

8 SETEMBRE 2015
Surtdecasa.cat

què és?

És un mitjà digital de proximitat, és un portal complet, exhaustiu on tenen cabuda les activitats més singulars aconseguint l'equilibri entre l'oferta oficial i l'alternativa, diàriament actualitzat i amb voluntat de donar veu a tota l'oferta cultural del territori que no es contempla en els altres espais de difusió tradicional. El projecte neix el 2010 a les Terres de l'Ebre i, tot i que va començar com una petita start-up, s'ha convertit en una empresa amb més de 20 periodistes joves que hi treballen des de les diferents regions catalanes: les Terres de l'Ebre, el Camp de Tarragona, Penedès-Garraf, Girona-Empordà, Ponent, Catalunya Central i Vallès Occidental. Surtdecasa.cat està en fase d'expansió cap a altres regions.

la singularitat

Surtdecasa.cat és la primera plataforma digital especialitzada en cultura i oci al territori català per donar veu a la creació emergent i a l'oferta local. Surtdecasa.cat ha creat una comunitat cultural arreu del país on s'ha implementat.

públic real

74113 usuaris/mes

27489 facebook

13814 twitter

3374 instagram

suports amb què compta

Ajuntaments, Diputacions, Consells Comarcals, Consorcis de museus, Denominacions d'origen, Publicitat empreses.

per què necessita el patrocini

Consolidar la implantació del projecte a Girona i l'Empordà.

patrocini que sol·licita

7.000 € per a l'edició de Girona

10.000 € per a l'edició de l'Empordà

retorn

•  Presència directa al territori, a través d’un mitjà de comunicació de referència. (Possibilitat d’oferir anuncis, bàners, reportatges…).
  • Presència al territori mitjançant la coorganització d’esdeveniments culturals, fet que possibilitaria l’arrelament social d’una determinada marca entre el públic fidel a Surtdecasa.cat (Públic compromès, interessat en la cultura i amb poder adquisitiu).
  • Accés a la base de dades d’usuaris de Surtdecasa.cat (Segmentació en edats, procedències i gustos).
  •  Presència en l’Aplicació Mòbil general de Surtdecasa.cat amb possibilitat de geolocalitzacions.
  • Presència als mitjans de comunicació generalistes catalans com a soci/partner com a conseqüència de la popularitat del projecte.
  • Difusió i arrelament a les comunitats culturals creades.

TIPOLOGIA
Mitjans impresos i digitals