PROJECTES FUNDACIÓ

Aparador de projectes culturals que cerquen aliances estratègiques per al seu desenvolupament.

6 ABRIL 2016
Festival Bachcelona

què és?

BACHCELONA neix com l'enriquiment d'un projecte ja existent a Barcelona, BACH ZUM MITSINGEN, el qual ofereix des del 2011 el cicle integral de les cantates de J.S.Bach en format participatiu. En la seva quarta edició, es converteix en un festival internacional, amb intèrprets d'arreu d'europa, que vénen a Barcelona a compartir amb tots nosaltres la música del geni alemany. Aquest 2016 es durà a terme del 21 al 26 de juliol en espais emblemàtics de la ciutat, tals com el Palau de la Música, el recinte modernista de Sant Pau, el Palau Güell, l'auditori de Barcelona, l'edifici HUB, la Basílica de Santa Maria del Pi, la Filmoteca, etc.

la singularitat

El Festival BACHCELONA té un plantejament eclèctic, amb propostes innovadores que volen anar més enllà del format concert, potenciant sempre la vivència, la interacció i la divulgació, potenciant alhora la tradició i l'excel·lència.

públic

Públic general, interessat en una oferta cultural alternativa i de qualitat al voltant de la música de J.S.Bach. El públic del Festival acostuma a ser especialment jove per ser activitats l'Igades a la música clàssica. (5.000 persones el 2013 i 7.500 el 2014).

pressupost total

finançament amb el que compta

Ajuntament de Barcelona, Laboratoris Salvat (patrocini BECA BACH), Ambaixada del Regne dels Països Baixos, Fundació Banc de Sabadell, Fundació Gas Natural, recursos propis Fundació BZM.

per què necessita el patrocini Col·laboració amb la Fura dels Baus en l'espectacle Free Bach 212, interpretació lliure de la partitura original de la Cantata dels pagesos de Johann Sebastian Bach.

finançament que sol·licita

retorn

• Festival té una important repercussió i, per tant, una visibilitat garantida per totes aquelles entitats que hi col·laboren.
  • En tots els materials del Festival Bachcelona, com programes, web, cartells, banderoles, roll-ups, etc.

TIPOLOGIA
Clàssica