HISTÒRIC DE PROJECTES

Aparador de projectes culturals que cerquen aliances estratègiques per al seu desenvolupament.

5 JULIOL 2016
Barcelona Gallery Weekend, el gran esdeveniment d'art a Barcelona

què és?

24 galeries d'art, 15 institucions, i 4 espais independents obren les seves portes durant quatre dies del mes de febrer en un festival museístic de referència. 80 col·leccionistes internacionals assisteixen a l'esdeveniment.  

la singularitat

Involucra a 23 galeries, espais sense ànim de lucre i els museus i centres amb activitat en l'àmbit de l'art contemporani.  

públic

La primera edició de la Barcelona Gallery Weekend ha comptat amb més de 50.000 visites.  

Xarxes socials

Més de 2.000 accions a les xarxes socials. Els newsletters s'han enviat a més de 3.000 persones subscrites des del web.  

finançament amb el que compta

Generalitat de Catalunya (ICEC) Ajuntament de Barcelona (ICUB) Ajuntament de l'hospitalet Fees participació galeries Possibles patrocini i mecenatge    

patrocini que sol·licita

5.000 €  

Proposta Fundació Catalunya Cultura als mecenes/patrocinadors:

Aportació de 5000 € amb el retorn següent:

Oportunitats de màrqueting:

  • Inclusió de la marca del patrocinador en tota la comunicació del BGW en lloc preferent: web, notes de premsa, programa de mà en tres idiomes, presència destacada en les presentacions a mitjans.
  • Inclusió destacada de la marca a tot el material publicitari.
  • Inclusió de la marca als elements de senyalització de l’esdeveniment a la via pública exposats al pla de comunicació.
  • Inclusió de material promocional al pack dels convidats.
  • Assistència per a 4 persones al sopar de gala
  • Identificació de la marca amb una de les accions principals del BGW:
    • Sopar de gala
    • Hotels dels convidats
    • Dinar de benvinguda (dijous)



TIPOLOGIA
Exposicions

TERRITORI
BarcelonÈs