HISTÒRIC DE PROJECTES

5 DESEMBRE 2016
BCN Clàssics, comença la temporada al Palau de la Música

Aquesta tardor el BCN Clàssics enceta la seva nova temporada i canvia de seu instal·lant-se per primera vegada al Palau de la Música Catalana. La seva aposta és la de programar un cicle de concerts eclèctic que combini gèneres diferents amb orquestres, grups de cambra i solistes de primer nivell. Tots ells amb un denominador comú: l'espectacle de la música clàssica.

Destaquem de la programació d'aquesta edició de BCN Clàssics el recital de piano del mestre Daniel Barenboim i un concert extraordinari dels Nens Cantors de Viena.

La programació també canvia d'horari i la majoria de concerts començaran a les 20.00h. Aquest canvi pretén apropar-nos als costums europees amb el fi d'animar al públic general a gaudir de la millor música clàssica.

TIPOLOGIA

TERRITORI