PROJECTES FUNDACIÓ

5 DESEMBRE 2016
Apropa Cultura, inclusió i accessibilitat cultural

Aquesta iniciativa treballa potenciant sinergies entre equipaments culturals i entitats socials amb la finalitat de fer possible l'accés a la cultura a tothom. La temporada passada, més de 27.000 persones d'entitats socials que treballen amb persones de risc d'exclusió social van tenir l'oportunitat de participar als espectacles i a activitats de 58 equipaments culturals de Catalunya.

Transformació social a partir de la cultura

Des d'Apropa Cultura es treballa per acostar el món social al cultural i viceversa. La tasca educativa que duen a terme permet a educadors socials obtenir eines concretes per fer present les arts a les persones en situació de vulnerabilitat. Les accions formatives d'Apropa Cultura també es dirigeixen als educadors de museu per tal d'instruir-los en temes d'accessibilitat.

El projecte està cercant finançament per consolidar-se, desvincular-se de l'auditori on va néixer i constituir-se en una fundació, per tal de garantir les seves accions i poder créixer territorialment.

TIPOLOGIA
Serveis creatius