PROJECTES FUNDACIÓ

5 DESEMBRE 2016
Tempo sota les estrelles, el maridatge perfecte dels sentits

El festival gironí Tempo sota les estrelles trenca amb el format clàssic d'un cicle de concerts tot combinant el millor jazz i soul en directe amb espais singulars del barri vell de Girona. Aquesta trobada màgica a cel obert ens convida a jugar amb els nostres sentits i gaudir de l'experiència musical alhora que degustem vins de primera categoria i tastem delicatessens.

Escenaris emblemàtics

Durant les nits d'estiu de la ciutat de Girona, la Plaça dels Jurats es converteix en un espectacular auditori per oferir al públic les propostes més destacades del panorama musical.  L'espai s'omple de cadires i es transforma en un ambient de relax i socialització.

Baixem el ritme per començar a gaudir

La combinació d'aquests elements fan de la recepta de Tempo sota les estrelles l'excusa perfecta per deixar-se endur per les suaus melodies musicals i desaccelerar el nostre ritme quotidià per connectar amb les propostes que ens ofereixen.

TIPOLOGIA
Arts escèniques