PROJECTES FUNDACIÓ

5 DESEMBRE 2016
L'home orquestra, el documental sobre la increïble història de Jesús Peyrón

Jesús Peyrón Moreno, un dels darrers mites vius que queden d'una generació de músics que després de fer les amèriques van marcar la transició cap a la música moderna, encomanada per la influència del jazz i dels ritmes llatins.

El documental rescata la increïble història d'aquest talentós multiinstrumentalista nascut a  Barcelona i que va començar la seva carrera als clubs nocturns de la ciutat comtal i en poc temps va aconseguir conquerir els escenaris de l'havana i Nova York acompanyant a músics com Frank Sinatra, Nat "King" Cole i Edith Piaf.

Tot i comptar amb una trajectòria vital extraordinària, la figura de Peyrón roman desconeguda per la majoria de persones. El documental vol reivindicar a aquest personatge clau que posa cara a una generació d'artistes que van marxar cap a Amèrica fugint de la guerra i que en tornar van fer un gir disruptiu al panorama musical.

Aquest projecte és una coproducció junt amb Televisió de Catalunya; rep el suport de l'aIE i hi col·labora Vallès Oriental Televisió.

TIPOLOGIA
Documental