PROJECTES FUNDACIÓ

Aparador de projectes culturals que cerquen aliances estratègiques per al seu desenvolupament.

6 ABRIL 2016
Fira Internacional de Màgia FIMAG

què és?

La 5a edició del FIMAG, la Fira Internacional de Màgia de Torroella de Montgrí, aplegarà del 27 de maig al 5 de juny de 2016 un total de 100 funcions de 30 artistes diferents i esdevindrà la major concentració de mags i activitats vinculades a l'Il·lusionisme que s'ha fet mai a Catalunya, consolidant-se com al festival de màgia més important del sud d'europa.

la singularitat

15 DISCIPLINES, 15 ESPAIS: LA MÀGIA A l'ABAST DE TOTHOM

Durant tot el cap de setmana, sota el nom de Viu la màgia al carrer i als Palaus, hi haurà actuacions simultànies gratuïtes als carrers i places del centre de la Vila en una marató de 15 hores ininterrompudes el dissabte, i 12 el diumenge. Espectacles de fins a 15 disciplines de màgia i d'arts afins a la màgia com ara ventrilòquia, globusflèxia, màgia-clown... Mercat de parades amb articles relacionats amb la màgia i oferta gastronòmica.

públic potencial 25.000 persones

pressupost total 135.000€

finançament amb el que compta Ajuntament de Torroella de Montgrí, Diputació de Girona, Departament de Cultura de la Generalitat, Patronat de Turisme de Girona, recursos propis.

per què necessita el patrocini La participació de les empreses privades es fa imprescindible donades les característiques de l'esdeveniment, ja que pràcticament el 90% de la programació és gratuïta, al carrer, a l'abast de tothom. L'objectiu dels organitzadors és mantenir aquest model de fira.

patrocini que sol·licita

Total de 10.000 € en patrocinis.

TIPOLOGIA
Arts escèniques