PROJECTES FUNDACIÓ

27 SETEMBRE 2016
"Sense sostre", cinema necessari amb un repartiment memorable

"Sense sostre" està cridada a convertir-se en una pel·lícula decisiva sobre el d'ama de les persones sense sostre i en un dels films socials de referència els propers anys, que previsiblement gaudirà d'una gran visibilitat. Actors professionals i antics sense sostre treballaran plegats per fer realitat un projecte que ja compta amb el suport de TV3, de la Fundació Arrels i de l'ajuntament de Barcelona, i que coproduiran Atiende Films i Alhena Production i dirigiran els cineastes Xesc Cabot i Pep Garrido.

Boriz Ruiz, Geraldine Chaplin i Oona Chaplin al repartiment

L'actor Boris Ruiz assumeix el repte més gran de la seva carrera encarnant el Joan, el protagonista d'un film que també compta amb les hereves del primer i més cèlebre captaire de la història del cinema: Geraldine Chaplin i Oona Chaplin, néta i besnéta del mític cineasta que va encarnar Charlot i al que el film vol homenatjar.

Alhena Production (Norbert l'aràs) i Atiende Films (Xesc Cabot i Pep Garrido) són les productores que la faran possible, amb el convenciment de que el film gaudirà d'un l'arg i reeixit recorregut per festivals internacionals, sales de cinema, plataformes online i televisions, així com en projeccions privades i esdeveniments associats als impulsors, inversors i mecenes. La Fundació Arrels, l'entitat de referència en atenció als sense sostre a Catalunya, farà d'altaveu junt a d'altres institucions del tercer sector per a una campanya de crowdfunding que donarà solidesa, projecció i molta visibilitat al film i als seus col·laboradors.

TIPOLOGIA
Film