PROJECTES FUNDACIÓ

Aparador de projectes culturals que cerquen aliances estratègiques per al seu desenvolupament.

27 SETEMBRE 2016
Lied Festival, l'excel·lència de la lírica més sublim

La Fundació Victoria de los Ángeles impulsa aquest certamen dedicat al gènere del Lied, que amb tant d'èxit va abordar la cantant catalana. S'hi ofereixen al mateix temps recitals d'artistes de talla internacional, un format innovador que permet a joves intèrprets cantar amb músics consolidats, i un programa d'activitats formatives paral·leles.

Plataforma per a joves intèrprets

El Lied Festival es fa al marc incomparable del recinte modernista de Sant Pau. I dóna la possibilitat a joves intèrprets d'actuar a la vora d'artistes consolidats, amb la programació d'activitats formatives paral·leles. A més, compta amb la presència de diversos artistes internacionals de prestigi.

Un festival d'èxit

El Festival es dirigeix no només a un públic sensible a la música, sinó a persones interessades en la cultura en general que poden veure en el Lied una forma fàcil i amena d'introduir-sea la lírica. Ocupació mitjana d'un 90% en edicions anteriors. Amb 1.200 espectadors en l'última edició.

TIPOLOGIA
Clàssica