PROJECTES FUNDACIÓ

5 MAIG 2017
Premis Ateneu: Reconeixement a la promoció cultural

Els Premis Ateneus són els guardons que la Federació Ateneus de Catalunya convoca anualment, des de l'any 1989, amb l'objectiu de reconèixer la creativitat, l'originalitat, la qualitat i l'esforç que fan les diferents associacions culturals, les persones, les empreses i els mitjans de comunicació del país per promoure la cultura i l'associacionisme cultural.

El reconeixement s'adreça a totes les entitats sense ànim de lucre que presenten propostes de projectes de qualitat en alguna de les categories proposades. L'entitat premiada rep un reconeixement i una dotació econòmica que promou la continuïtat i/o innovació en els seus projectes.

Al llarg dels 26 anys de trajectòria s'han atorgat més de 200 distincions. Les categories són les següents:

• Premi jove
  • Premi als mitjans de comunicació
  • Premi a la creativitat artística
  • Premi a la capacitat d’innovació
  • Premi al foment de la participació
  • Premi de votació popular
  • Premi a la integració social

L’acte de lliurament de la 27ena edició dels Premis Ateneus es va celebrar el desembre de 2016, a Les Drassanes Reials de Barcelona.

TIPOLOGIA
Cultura popular i tradicional