PROGRAMA IMPULSA CULTURA

El PROGRAMA IMPULSA CULTURA és un pla de formació i acompanyament que la Fundació Catalunya Cultura ofereix anualment i de manera gratuïta a projectes culturals d’arreu del territori.

L’objectiu del programa és treballar amb les persones participants aquells aspectes clau que les ajudarà a impulsar el seu projecte, desenvolupant de manera integral la seva estratègia per a esdevenir més sostenibles.

Aquest programa proporciona eines i capacita els seus participants amb continguts de valor a través d’un heterogeni professorat amb distingides trajectòries professionals i el know-how de la indústria cultural.  El programa incideix també en la necessitat d’atraure l’interès de les empreses facilitant així l’accés del sector cultural al finançament privat incentivant i proporcionant noves experiències de col·laboració.

Si vols enriquir la teva estratègia de comunicació o que el teu projecte sigui més sostenible i innovador millorant la teva proposta de valor, vine i descobreix com et podem ajudar per assolir els teus reptes i consolidar el teu projecte.

Per inscriure't consulta prèviament les bases, així com la informació i documentació necessària per validar el formulari d'inscripció.

PREMI IMPULSA CULTURA

En la seva voluntat de promoure, impulsar i donar suport i visibilitat al sector cultural, la Fundació Catalunya Cultura convoca la primera edició del Premi IMPULSA CULTURA, amb l’objectiu de reconèixer públicament aquell projecte que, havent format part del Programa IMPULSA CULTURA, ha destacat per la seva innovació, creativitat i excel·lència. El Premi IMPULSA CULTURA vol fer valdre la capacitat d’un determinat projecte de generar coneixement, progrés social i motivar canvis a les empreses, la societat i el país.

PROJECTES FUNDACIÓ