PROGRAMA IMPULSA CULTURA

El PROGRAMA IMPULSA CULTURA és un pla de formació i acompanyament que la Fundació Catalunya Cultura ofereix anualment i de manera gratuïta a projectes culturals d’arreu del territori.

L’objectiu del programa és treballar amb les persones participants aquells aspectes clau que les ajudarà a impulsar el seu projecte, desenvolupant de manera integral la seva estratègia per a esdevenir més sostenibles.

Aquest programa proporciona eines i capacita els seus participants amb continguts de valor a través d’un heterogeni professorat amb distingides trajectòries professionals i el know-how de la indústria cultural.  El programa incideix també en la necessitat d’atraure l’interès de les empreses facilitant així l’accés del sector cultural al finançament privat incentivant i proporcionant noves experiències de col·laboració.

Si vols enriquir la teva estratègia de comunicació o que el teu projecte sigui més sostenible i innovador millorant la teva proposta de valor, vine i descobreix com et podem ajudar per assolir els teus reptes i consolidar el teu projecte.

Per inscriure't consulta prèviament les bases, així com la informació i documentació necessària per validar el formulari d'inscripció.

PREMI f (  )

En la seva voluntat de promoure, impulsar i donar suport i visibilitat al sector cultural, la Fundació Catalunya Cultura convoca la primera edició del Premi f (  ), amb l’objectiu de reconèixer públicament aquell projecte que, havent format part del Programa IMPULSA CULTURA, ha destacat per la seva innovació, creativitat i excel·lència. El Premi f (  ) vol fer valdre la capacitat d’un determinat projecte de generar coneixement, progrés social i motivar canvis a les empreses, la societat i el país.

PROJECTES FUNDACIÓ