PROGRAMA IMPULSA CULTURA 2020

El PROGRAMA IMPULSA CULTURA és un pla de formació i acompanyament que la Fundació Catalunya Cultura ofereix anualment i de manera gratuïta a 30 projectes culturals d’arreu del territori.

L’objectiu del programa és treballar amb les persones participants aquells aspectes clau que les ajudarà a impulsar el seu projecte, desenvolupant de manera integral la seva estratègia per a esdevenir més sostenibles.

Aquest programa proporciona eines i capacita els seus participants amb continguts de valor a través d’un heterogeni professorat amb distingides trajectòries professionals i el know-how de la indústria cultural.  El programa incideix també en la necessitat d’atraure l’interès de les empreses facilitant així l’accés del sector cultural al finançament privat incentivant i proporcionant noves experiències de col·laboració.

Pots descarregar-te les bases del programa d’enguany.

BASES > INSCRIU-TE >

SESSIONS INFORMATIVES

Tens un projecte cultural? Necessites un impuls?

La Fundació Catalunya Cultura pot ajudar-te.

Ja pots consultar les bases de la nova convocatòria del Programa IMPULSA 2020 i inscriure't!

Si et cal més informació, no deixis de venir a les diferents sessions informatives que hem organitzat:

A Barcelona: 12 de febrer a les 12.30 hores a l'Antiga Fàbrica Estrella Damm (c/ Rosselló, 515)

Amb la participació de Belén Latorre (directora de la Fundació Antigues Caixes Catalanes-BBVA) i Maite Esteve (directora de la Fundació Catalunya Cultura)

A Girona: 17 de febrer a les 12 hores a la Casa de Cultura (Plaça de l'Hospital, 6)

Amb la participació de Guillem Terribas (activista cultural i fundador de la Llibreria 22), Rafel Nadal (escriptor) i Maite Esteve (directora de la Fundació Catalunya Cultura)

A Lleida: 20 de febrer a les 17 hores al Serveis territorials a Lleida. Generalitat de Catalunya (Rambla d'Aragó, 8)

Amb la participació de Rafael Oncins (director d'RSC a SUPSA), Ramon Bochaca (subdirector de Galacticat-Mostra de cinema fantàstic de Ponent) i Maite Esteve (directora de la Fundació Catalunya Cultura)

A Tarragona: 24 de febrer a les 12 hores al Museu d'Art Modern (c/ Santa Anna, 8)

V edició IMPULSA i Premi IMPULSA CULTURA 2020

El Programa IMPULSA CULTURA 2020 culminarà amb la V edició IMPULSA a final d'any. Una trobada on es presentaran públicament els 10 projectes finalistes davant un grup d’empresaris, de representants de la indústria cultural i de la societat civil per exhibir la seva proposta de valor amb l’objectiu de trobar noves vies de col·laboració.

L'any passat es va convocar la primera edició del Premi IMPULSA CULTURA amb l’objectiu de reconèixer públicament aquell projecte que, havent format part del Programa IMPULSA CULTURA, destaca per la seva innovació, creativitat i excel·lència.

Aquest premi vol fer valdre la capacitat d’un determinat projecte de generar coneixement, progrés social i motivar canvis a les empreses, la societat i el país.

Comunitat IMPULSA

La Comunitat IMPULSA la formen tots els projectes culturals que han participat a edicions anteriors dels premis IMPULSA CULTURA i a qui la Fundació Catalunya Cultura ofereix la possibilitat d'assistir a diferents actes formatius, així com a trobades de networking que els permetin continuar formant-se i fent xarxa per seguir creixent en coneixement i aliances.