PROGRAMA IMPULSA CULTURA

El PROGRAMA IMPULSA CULTURA és un pla de formació i acompanyament que la Fundació Catalunya Cultura ofereix anualment i de manera gratuïta a 30 projectes culturals d’arreu del territori.

L’objectiu del programa és treballar amb les persones participants aquells aspectes clau que les ajudarà a impulsar el seu projecte, desenvolupant de manera integral la seva estratègia per a esdevenir més sostenibles.

Aquest programa proporciona eines i capacita els seus participants amb continguts de valor a través d’un heterogeni professorat amb distingides trajectòries professionals i el know-how de la indústria cultural.  El programa incideix també en la necessitat d’atraure l’interès de les empreses facilitant així l’accés del sector cultural al finançament privat incentivant i proporcionant noves experiències de col·laboració.

Pots descarregar-te les bases del programa d’enguany i els formadors i mentors que han intervingut durant tot el procés d’acceleració dels projectes del Programa IMPULSA CULTURA.

PROJECTES FUNDACIÓ