ACTIVITATS

Amb l’objectiu d’arribar a un major nombre de projectes culturals i des de la voluntat de compartir els seus coneixements i know how en matèria de mecenatge i col·laboracions amb el món empresarial en general, la f  (  ) coorganitza o participa en diverses iniciatives.

27 NOVEMBRE 2018
L'ABC del camí del mecenatge

La Fundació Catalunya Cultura, en col·laboració amb el Departament de Cultura, de la mà del Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE) de l’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC), organitzen aquesta jornada per ajudar-te a dissenyar la teva estratègia de mecenatge. Mitjançant ponències i taules rodones, en aquesta jornada es posaran de manifest quines són les principals capacitats que el teu projecte i el teu equip han de reunir per a poder emprendre amb el màxim de garanties la recerca de finançament privat.

Preguntes com quin és l’impacte social del teu projecte, com els comunicaries , com condiciona la teva forma jurídica en la recerca de finançament, com elaborar el teu dossier de patrocini o com podries valorar econòmicament el teu projecte i d’altres qüestions seran respostes en aquesta jornada que, alhora, et convida a compartir amb els formadors i ponents tots els teus dubtes.