Tornar a actualitat Activitats

Més de de 70 projectes culturals sol·liciten formar part de la Llotja durant la convocatòria de febrer

14/03/2017

Les iniciatives presentades opten a l’acompanyament i mentoria que ofereix la Fundació Catalunya Cultura. La resolució de la convocatòria es farà pública durant el mes de març, on es comunicaran quins han estat els projectes escollits pel Comitè d’Avaluació.

Les propostes rebudes comprenen diferents sectors de la cultura -des de mitjans de comunicació especialitzats en cultura fins a projectes gastronòmics- i que es troben en diferents estats de maduresa i de creixement. D’altra banda, enguany s’han postulat organitzacions de províncies fora de Barcelona, com Lleida i Girona, ampliant l’abast de la convocatòria en l’àmbit territorial.

La Llotja de Projectes oferirà dues línies de suport: la línia de cerca de finançament i patrocini i la línia de mentoria, enfocada a dotar d’eines pràctiques als creadors perquè puguin consolidar els seus projectes adequadament. A més de la fundació, diferents entitats es sumen a aquest esforç per guiar els projectes de la Llotja, com Barcelona Activa, el Servei de Desenvolupament Empresarial (ICEC) i altres mentors especialitzats en diferents àrees segons les necessitats de cada iniciativa.

El propòsit del programa d’acompanyament és que els projectes en surtin amb els recursos necessaris per poder continuar la seva tasca amb independència i sostenibilitat. Durant l’any es duran a terme dues convocatòries de la Llotja, una al febrer i una altra a l’octubre -data per confirmar- que conclouran amb la presentació de les propostes davant de possibles inversors a l’acte d’IMPULSA.