2 JULIOL 2019
La Fundació Catalunya Cultura celebra un acte amb empreses a la Conselleria de Cultura

El passat 1 de juliol ens vam reunir amb un grup de representants de grans corporacions que donen suport al sector cultural.  Entre les quals, Fundació Mapfre, Fundació Puig, Coca-Cola, Mediapro, Fundació Víctor Grífols, Hotels catalonia, Seat, Fundació Naturgy, i el Cercle de directius de parla Alamanya.

L'acte es va celebrar a la seu del Departament de Cultura de la Generalitat amb la presència de la Consellera Sra. Mariàngels Vilallonga i del Secretari de Cultura Sr. Francesc Vilaró, en el qual vam poder explicar la tasca que duem a terme des de la Fundació Catalunya Cultura per compartir experiències i inquietuds amb l'objectiu d'obrir noves aliances i de reforçar el teixit col·laboratiu que anem trabant entre el món empresarial i la cultura.

ACTIVITATS

Amb l’objectiu d’arribar a un major nombre de projectes culturals i des de la voluntat de compartir els seus coneixements i know how en matèria de mecenatge i col·laboracions amb el món empresarial en general, la f ( ) coorganitza o participa en diverses iniciatives.