9 ABRIL 2019
Tancada la convocatòria del Programa IMPULSA CULTURA

La Fundació Catalunya Cultura ha tancat la convocatòria del Programa IMPULSA CULTURA.

La Fundació vol transmetre el seu agraïment per la rebuda i participació en aquest pla de formació i acompanyament que la f  (  ) ofereix anualment i de manera gratuïta a projectes culturals d’arreu del territori.

Es valora molt positivament la participació dels inscrits i l’interès mostrat per part del sector cultural. El Programa IMPULSA CULTURA ha comptat amb la confiança d’ excel·lents projectes culturals d’arreu el territori, per tant, un dels objectius de descentralitzar i arribar a totes les províncies catalanes ha sigut assolit.

S’inicia doncs el procés de selecció al qual la Fundació s’enfronta amb entusiasme i il·lusió tenint l’oportunitat d’impulsar projectes de valor i així enfortir el teixit cultural del territori.

El procés de selecció compta amb tres tipus de criteris: eliminatoris, classificatoris i de mèrit. En finalitzar aquesta fase els seleccionats seran anunciats el dia 13 de maig.

Des de la f  (  ) es vol agrair a tots els inscrits la confiança brindada a l’hora que felicitar-los per les seves propostes innovadores i de gran qualitat.

ACTIVITATS

Amb l’objectiu d’arribar a un major nombre de projectes culturals i des de la voluntat de compartir els seus coneixements i know how en matèria de mecenatge i col·laboracions amb el món empresarial en general, la f ( ) coorganitza o participa en diverses iniciatives.