S’obre la convocatòria del Programa IMPULSA CULTURA

13/03/2019
  • ·         Un pla formatiu gratuït que té com a finalitat apoderar projectes culturals
  • ·         La f (  ) busca projectes culturals per la seva nova edició

La Fundació Catalunya Cultura, institució que s’encarrega de crear sinergies entre el sector empresarial i el cultural, ha presentat avui a l’Antiga Fàbrica Damm el nou Programa IMPULSA CULTURA (PIC), un programa que pretén formar projectes culturals amb la finalitat d’enriquir-los i acostar-los al sector empresarial.

EL Programa IMPULSA CULTURA és un pla de formació i acompanyament gratuït que la Fundació Catalunya Cultura ofereix anualment a projectes culturals d’arreu del territori.

El PIC proporciona eines i capacita els projectes culturals amb continguts de valor a través d’un heterogeni professorat amb distingides trajectòries professionals i el Know-how de la indústria cultural. El programa incideix també en la necessitat d’atraure l’interès de les empreses, facilitant així l’accés del sector cultural al finançament privat.

L’objectiu del PIC és treballar amb les persones participants aquells aspectes clau que les ajudarà a impulsar el seu projecte, desenvolupant de manera integral la seva estratègia per esdevenir més sostenibles.

La Fundació Catalunya Cultura obra avui el període d’inscripcions que finalitzarà el pròxim 5 d’abril. Es poden consultar les bases del programa al nou web de la Fundació Catalunya Cultura.

Fundació Catalunya Cultura

comunicacio@fundaciocatalunyacultura.cat