ACTIVITATS

Amb l’objectiu d’arribar a un major nombre de projectes culturals i des de la voluntat de compartir els seus coneixements i know how en matèria de mecenatge i col·laboracions amb el món empresarial en general, la f  (  ) coorganitza o participa en diverses iniciatives.

14 MARç 2019
Presentació Programa IMPULSA CULTURA a Lleida

14 de març

Sala Viladrich, Diputació de Lleida (Carrer del Carme, 26, 25007 Lleida)

La Sala Valdrich va acollir la presentació del Programa IMPULSA CULTURA, un pla de formació i acompanyament que la Fundació Catalunya Cultura ofereix anualment i de manera gratuïta a projectes culturals d’arreu del territori. La cita va comptar amb l'actuació musical de Blai Bernadó, estudiant de violoncel al Conservatori de Lleida amb el professor Zsolt Tottzer.

Durant la seva formació ha sigut alumne de grans professionals com Ana Toca, Eulàlia Subirà, Carey Beth Hockett, Anja Maja, Penny Heath, Lluís Claret i María de Macedo. Ha estat alumne del professor Peter Thiemann a l'Acadèmia Internacional de Música de Solsona, projecte que va ser acompanyat per la Fundació.

Maite Esteve, directora de la f ( ), durant la presentació